نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

هاشمی جواهری: به هیچ کس باج ندادم اما مثل دستمال کاغذی بیرونم انداختند| اصولی مقصر اصلی اتفاقات بازی ایران و لبنان بود| فردی با تخلفات فراوان چه طور کاندیدای انتخابات فوتبال می شود؟

  • کد خبر: ۱۶۷۹۶۴
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
هاشمی جواهری: به هیچ کس باج ندادم اما مثل دستمال کاغذی بیرونم انداختند| اصولی مقصر اصلی اتفاقات بازی ایران و لبنان بود| فردی با تخلفات فراوان چه طور کاندیدای انتخابات فوتبال می شود؟
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: رفتاری که با من داشتند نهایت بی‌معرفتی و بی‌ادبی بود و به همین خاطر حاضر نیستم به هیچ قیمتی برگردم.

علی‌اکبر هاشمی جواهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره دلايل بركناری اش گفت: متأسفانه هنوز هم نمی‌دانم چرا من را برداشتند. تا روز قبل از اینکه برای آقای تاج فیروز حکم بزنند، اصلا صحبتی نبود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. من از اینکه عزل شده ام ناراحت نیستم اما نوع برخوردی که صورت گرفت اصلا زیبنده نبود. این جمله قشنگ نیست اما حقیقتا دستمال کاغذی را هم اینطور بیرون نمی‌اندازند.

وی در ادامه از کارنامه عملکرد خودش دفاع کرد و افزود: با افتخار اعلام می‌کنم من در طول یکسال و نیمی که در اداره کل ورزش و جوانان بودم به هیچ شخص یا گروهی باج ندادم و در نهایت سلامت کار کردم. غیر از یکی دو هیئت، در بقیه موارد موفق عمل کردیم و شور و نشاط را در جامعه ورزش ایجاد کردیم. البته منکر این نمی‌شوم که در برخی قسمت‌ها ضعف‌هایی داشتیم که باتوجه به حجم کار و گستردگی پهنه فعالیت‌مان، این اتفاق انکارناپذیر است. 

هاشمی جواهری در ادامه به بحث اختلاف نظرهایش با احسان اصولی و هیئت فوتبال استان هم گریزی زد و گفت: من یک سوال ساده دارم. یک نفر به من جواب بدهد چطور می‌شود فردی مثل احسان اصولی با این کارنامه‌ای که در فوتبال استان داشته و همه ما آن را لمس کرده‌ایم، هنوز باقدرت به کارش ادامه می‌دهد. دو تیم فوتبال لیگ برتری ما بطور کل نابود شده‌اند و دیگر اثری از آن‌ها نیست. در لیگ یک و لیگ دو کشور هیچ نماینده‌ای نداریم. فوتسال ما وضعیتش مشخص است. در فوتبال بانوان تیم کیان نیشابور آن بلا سرش آمد. در فوتسال بانوان با آن همه هزینه‌ای که کردیم هیچ خروجی نگرفتیم و الان اصلا اثری از آن تیم نیست. این از کارنامه فنی ایشان که همه چیز مشخص است.

وی ادامه داد: من با مستندات خودم اثبات می‌کنم که هیئت فوتبال از لحاظ مالی هم مشکلات و تخلفات عدیده ای دارد. با این همه تخلفاتی که اصولی دارد ماندنش برای من هم جای سوال دارد چرا که بارها اعلام کردم که اصولی بزرگترین مشکلات را برای فوتبال به بار آورد.از لحاظ مدیریت و مسائل مالی که همه چیز اظهر من‌الشمس است و پرونده ایشان را بارها توضیح داده ام. اتفاقی که درباره ایران و لبنان در مشهد افتاد نیز مقصر اصلی اش اصولی بود اما هیچ برخوردی با او نگردید.اینکه ایشان با این همه سوء مديريت و با تخلفات فراوان چطور می‌تواند بازهم برای انتخابات کاندید شود جای سوالاتی بسیاری دارد. 

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ادامه داد: نمی دانم چرا برای تاج فیروز حکم زدند اما هنوز ایشان را معارفه نکردند، اما من به هیچ قیمتی حاضر نیستم دیگر به ورزش برگردم. رفتاری که با من شد انصافا اخلاقی نبود و دلم دیگر به کار کردن در این فضا راضی نیست. 

هاشمی جواهری افزود: ترجیح می‌دهم از این به بعد به روند عادی زندگی خودم برگردم. در این مدت از فضای دانشگاه و تدریس دور شده بودم و تصمیم دارم یکبار دیگر به دانشگاه برگردم. تمام کارهای شخصی ام باقی مانده و میخواهم از این پس به آنها برسم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->